0
سبد خرید شما خالیست!
میتواند برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید

چگونه جلوی عرق کردن را بگیریم

چگونه جلوی عرق کردن را بگیریم

چگونه جلوی عرق کردن در تابستان را بگیریم همیشه یک سوال مهم در فصول گرم سال می باشد که همیشه به دنبال پاسخ این سوال می گردیم. در ادمه به بررسی این سوال می پردازیم.

عرق کردن یک فرایند طبیعی و سالم است، اما چند چیز هست که می‌توانید برای کمک به کاهش و کنترل مقدار و میزان عرق کردنتان انجام دهید:

از دئودورانت ضدعرق مؤثری استفاده کنید. این دئودورانت ها در بازارهای بهداشتی بصورت اسپری، مام رولی و استیک های ضد عرق موجود می باشند. پیشنهاد می شود در فصول گرم سال بخصوص تابستان از این دئودورانت ها استفاده شود. ابتدا دوش گرفته و پس از دوش گرفتن خودتان را خنک خشک کنید. پوست مرطوب مواد ضدعرق را چندان جذب نمی‌کند و درنتیجه این مواد به‌طور مؤثر کار نخواهند کرد. پس خشک کردن بدن را به طور کامل انجام دهید.

در ادامه یک دئودورانت را انتخاب نموده و از آن استفاده نمایید. اگر احساس نیاز به یک دئودورانت دارید آن را در بسته روزانه‌تان بگذارید تا هر جا هستید بتوانید خودتان را خوش‌بو و با طراوت کنید.

از غذاهای ادویه‌دار، الکل، کافئین و نیکوتین پرهیز کنید چون می‌توانند باعث عرق کردن بیشتر شما شوند.
برای کمک به حل مشکل عرق پا، کفش‌هایی بپوشید که از موادی ساخته شده باشند که عرق را از سطح پوست جذب می‌کنند، مانند کفش‌های چرم طبیعی یا کفش‌های ورزشی با توری نایلون. صندل یا دمپایی‌های لاانگشتی در تابستان به پوست شما امکان نفس کشیدن می‌دهند.
استفاده از ضدعرق در شب برای پوست تمیز و خشک را در نظر داشته باشید. غده‌های عرق هنگامی‌که می‌خوابید کمتر فعال هستند، و این موضوع باعث می‌شود که مواد آسان‌تر جذب شود.
اگر فکر می‌کنید بیش‌ازحد عرق می‌کنید، در مورد عرق کردن بیش‌ازحد راهنمایی دریافت کنید یا ضدعرق‌های دارای محافظ اضافی را استفاده نمایید.

فروشگاه اینترنتی لوازم آرایشی و بهداشتی خانوم جان دئودورانت های برند REXONA را به شما پیشنهاد می دهد. این ضدعرق ها دارای محافظ اضافی Maximum Protection می باشند و ماندگاری آنها 48 ساعته می باشد به همین منظور ما محصولات رکسونا را برای امتحان و مصرف روزانه شما پیشنهاد می کنیم.