0
سبد خرید شما خالیست!
میتواند برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید

انتخاب یک موچین مناسب ابرو

انتخاب یک موچین مناسب ابرو

انتخاب یک موچین مناسب ابرو کار سختی نیست، فقط باید شناخت کافی نسبت به این ابزار پرکاربرد داشت. قبل از هرچیز به جنس موچین توجه نمایید تا در صورت شست و شو زنگ نزند و در مدت کوتاه از بین نرود. پس از آن باید به بررسی نوک موچین پرداخت و بهترین گزینه را براساس نیازتان خریداری کنید.

موچین‌های بیشماری در بازار لوازم آرایشی و بهداشتی پیدا می‌شود. اما مطمئن نیستید چه نوع و کدام مدل موچین برای شما مناسب است؟ امروز قصد داریم در این مطلب از مجله اینترنتی خانوم جان به شما آموزش دهیم که چه موچین ابرویی برای شما مناسب است. پس با ما همراه باشید و ادامه مطلب را مطالعه نمایید.

شناخت موچین های ابرو

زمانی که به دنبال یک موچین ابرو مناسبی هستید، باید موچینی را انتخاب کنید که بهترین گزینه برای پیش برد نیازمندی شما از این ابزار باشد. نکات مختلفی وجود دارند که باید در نظر بگیرید، اما اولین مسئله توجه به سر موچین است. انواع مختلفی از آن‌ها وجود دارد که هریک مزایا و معایب خاص خودشان را دارا هستند. بنابراین ابتدا به معرفی و شناخت انواع موچین ابرو می پردازیم:

1- موچین‌ سرصاف

این نوع موچین‌، برای افرادی که مو‌های زیادی دارند انتخاب خوبی است. سر صاف این محصول موجب می‌شود که شخص مصرف کننده بتواند تعداد زیادی از مو‌ها را در یک حرکت بردارد و در نتیجه سرعت عمل شما بدون آسیب به پوست افزایش می‌یابد. همچنین برای گذاشتن مژه مصنوعی این نوع موچین به کارتان خواهد آمد.

2- نوک کج یا شیب دار

موچین‌هایی با نوک شیب دار، نوع کلاسیک موچین‌ها به حساب می آیند. این موچین‌ها، از جنس استیل ضد زنگ برای سال‌ها بهترین موچین ابرو شناخته می‌شدند. برخی از آرایشگر‌ها در تمام زندگی شغلی خود، از یک موچین ابرو استفاده می‌کنند. این موچین‌ها گا‌ها به قدری خوب هستند که هرگز نیاز به خرید مجدد یم موچین ابرو نخواهید داشت. این موچین‌ها به علت کجی موجود در نوکشان، درواقع همه کاره هستند و برای استفاده در تمام قسمت‌های ابرو مناسب می باشند.

3- موچین‌های دسته پهن

اگر خیلی در کار ابرو برداشتن آن حرفه‌ای نیستید، طراحی این موچین‌ها بهترین انتخاب شما خواهند بود. همچنین به کمک این موچین ها می توانید برای برداشتن موهای پیشانی استفاده نمایید.

4- موچین‌های نوک تیز

مدل دیگری از موچین در بازار وجود دارد که نوک آنها نوک تیز می باشند. استفاده از موچین‌های نوک تیز کمی سخت بوده، اما در کنار سختی های کاربری که دارند یک ابزار کاربردی و موثر به حساب می آیند. این موچین‌ها برای برداشتن ابرو‌هایی که به داخل رشد کرده‌اند ( زیرپوستی) ساخته شده‌اند. نکته مهم در خصوص موچین های نوک تیز آن است که این موچین‌ها باید به صورت شخصی استفاده شوند چرا که استفاده از آن‌ها گاهی منجر به خونریزی می‌شود و از نظر بهداشتی استفاده از این موچین ها فقط برای یک نفر مجاز می باشد.

5- موچین‌های نوک گرد

این موچین‌ها بدترین نوع موچین به حساب می آیند. چرا که نوک آن‌ ها باریک و گرد می باشند و معمولا دقت زیادی لازم است تا بتوان با آن‌ها مو‌ها را برداشت. نکته جالب در خصوص موچین های نوک گرد آن است که موچین‌های مذکور به علت نوک گردشان هیچ خطری ندارند و بیشتر برای اشخاص آماتوری است که به تازگی کار با موچین را یاد گرفته‌اند.


بهترین جنس موچین ابرو

برای اینکه بتوانید بهترین موچین ابرو را انتخاب کنید، لازم است همه چیز را به خوبی در نظر بگیرید. یکی از واضح‌ترین و البته مهم‌ترین فاکتور‌هایی که هنگام خرید موچین باید در نظر داشته باشید، توجه به مواد و جنس مورد استفاده در ساخت موچین ها است.

فلزاتی مانند نیکل یا استیل بهترین گزینه‌ برای ساخت موچین می باشند. چرا که رعایت بهداشت با آن‌ها کار دشواری نخواهد بود. جنس‌های دیگر ممکن است موجب حساسیت و آسیب پوست شوند.

حال پس از بررسی بر انواع موچین های موجود در بازار و بیان نکاتی در خصوص آنها، شما به راحتی می توانید بهترین موچین و مناسب ترین موچین را برای خود انتخاب و خریداری نمایید.

برای خرید موچین و ابزار های آرایش ابرو می توانید به قسمت برس و تجهیزات آرایشی ابرو فروشگاه اینترنتی خانوم جان مراجعه نمایید.