0
سبد خرید شما خالیست!
میتواند برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید

آشنایی با انواع پدهای آرایشی

آشنایی با انواع پدهای آرایشی

برای استفاده از لوازم آرایشی و پاک نمودن آنها همیشه نیازی به ابزارهایی بوده که یکی از آنها پد آرایشی است، به همین دلیل ترجیح دادیم امروز مقاله آشنایی با انواع پدهای آرایشی را برای شما آماده نماییم.

گاهی شاید برای شما هم پیش آمده باشد که وقتی وارد یک فروشگاه آرایشی می شوید، پدهای آرایشی با شکل ها و رنگ های مختلف نظر شما را جلب کرذه و با کمی فکر به این نتیجه خواهید رسید که نیازی به این وسیله ندارید. در صورتی که اگر شما هم بدانید این محصولات برای چه موضوع و چه کاری تولید شده اند، مطمئنا اولین خرید قبل از لوازم آرایش، پد مناسب برای استفاده آن خواهد بود. به همین منظور مقاله آشنایی با انواع پدهای آرایشی برای شما آماده و توسط مجله اینترنتی خانوم جان به اشتراک گذاشته شد.

خوب برای شروع، در این مقاله مجله اینترنتی خانوم جان نکات لازم جهت انتخاب و خرید یک پد آرایشی مناسب را خدمت شما عزیزان ارائه می دهیم.

نکاتی که می بایست پیش از خرید یک پد آرایشی به آن توجه کرد:

  • کاربرد پد آرایشی

برای اینکه بتوانید یک پد مناسب تهیه نمایید کافیت بدانید قرار است با چه لوازم آرایشی استفاده نمایید. به عنوان مثال برای کرم پودرهای آرایشی از پدهای تخم مرغی اسفنجی استفاده می شود و برای کانسیلر نیز از پد آرایشی اشکی.

  • جنس تولید شده

جنسی که پد آرایشی از آن تولید شده یکی از نکات مهم بوده چرا که می بایست بررسی نمود آیا موجب بروز حساسیت، آسیب و … به پوست شما می گردد یا خیر. بنابراین به این موضوع دقت ویژه ای داشته باشید و در خصوص ضد حساسیت بودن آن، از فروشنده سوال نمایید.

  • کیفیت محصول

شاید برای شما سوال شود کیفیت محصول چرا مهم بوده، لازم به ذکر است کیفیت این محصولات تاثیر مستقیمی بر روی آرایش شما داشته و موجب خوب یا بد شدن آن می گردد. اگر نوع حالت پد، کیفیت ساخت پدها پایین باشند، مطمئنا هنگام کار با آنها تاثیر منفی محصول در آرایش خود را متوجه خواهید شد. پس سعی نمایید تا حد ممکن از پدهای آرایشی یا کیفیت و استاندارد استفاده نمایید.

  • ابعاد محصول

ابعاد پدها یکی دیگر از نکاتی است که می بایست در آن دقت ویژه ای شود. هر چند اکثر پدهای تولیدی تفاوت چندانی در ابعاد نداشته، اما می بایست دقت شود که اگر پد آرایشی با سایزهای جدید مشاهده کردید، ناگهان جهت خرید آنها وسوسه نشوید. چرا که می بایست ابتدا علت تغییر ابعاد محصول نسبت به سایر پدهای مشابه از نظر کاربردی را بررسی نمایید تا یک پد نامناسب تهیه نکنید.

  • محل نگهداری

نکته مهمی که می بایست قبل از خرید به آن توجه نمایید محل نگهداری پدهای آرایشی است. از آنجایی که این محصول مستقیما با پوست شما در ارتباط است، می بایست برای نگهداری آن فکر مناسبی نمایید تا موجب بروز حساسیت و آسیب به پوست خود نشوید. پیشنهاد می شود اولیت خریدتان پدهای آرایشی باشد که دارای محفظه نگهداری هستند.

  • کشور تولید کننده

آخرین نکته ای که باید به آن پرداخته شود، شرکت سازنده محصول می باشد. کشور سازنده نقش بسیار مهمی در کیفیت محصول دارد. کشورهای زیادی در زمینه تولید پدهای آرایشی فعال می باشند که یکی از آنها کشور عزیزمان ایران است. برای محصولات تولید ایران دقت نمایید که پد دارای پروانه بهداشت باشد. بنابراین سعی نمایید قبل از خرید دقت ویژه ای به موضوع داشته باشید.

حال با دانستن نکات فوق، جهت آسنایی با پدهای آرایشی و بهداشتی به معرفی انواع آن می پردازیم:

پد آرایشی مثلثی:

این مدل پد از اسفنج تولید شده و یکی از اولین مدل های پد آرایشی بوده است. این مدل پدها معمولا در اندازه کوچک و تعداد زیادی  تولید و در یک بسته بندی عرضه می شوند. از این محصول می توان برای مصرف کرم پودرها استفاده کرد. با توجه به نوک تیز این مدل پد، برای کانتورینگ صورت نیز می توان از پد آرایشی مثلثی استفاده نمود.

خانم هایی که فرصت کافی برای شستن و تمیز کردن پدهای آرایشی ندارند، پیشنهاد می شود پس از هربار مصرف، پد را دور ریخته و از پد دیگری برای آرایش بعدی استفاده نمایند.

پد آرایشی مثلثی

پد آرایشی خامه ای:

این مدل پد آرایشی خامه ای از جنس اسفنج تولید شده که معمولا به صورت دو طبقه ای یا دو قسمتی می باشد. نام دیگر این محصول، پد آرایشی مخروطی است که برای استفاده کرم پودر و گاها کانسیلر استفاده می شود. با توجه به تیزی نوک این محصول می توان از آن جهت محو کانتورینگ نیز استفاده نمود.

پد آرایشی خامه ای

پد آرایشی اشکی :

این مدل پد از جنس اسفنج بوده که ظاهر آن مشابه قطره اشک می باشد. به همین منظور به این نوع پدها، پد اشکی گفته می شود. پد اشکی اسفنجی در اندازه کوچک و تعداد زیادی در یک بسته بندی عرضه می شوند. از این محصول می توان برای مصرف کانسیلرها و در صورت نبود پد بزرگتر، برای کرم پودر نیز استفاده کرد.

برای مشاهده پد آرایشی اشکی موجود در فروشگاه خانوم جان، کافیست بر روی عبارت پد آرایشی کلیک نمایید.

پد آرایشی اشکی

پد آرایشی تخم مرغی:

این مدل پد در واقع از نظر ظاهری مشابه پد اشکی بوده اما ابعاد آن چند برابر بزرگتر است. از بیوتی بلندر یا همان پد آرایشی تخم مرغی جهت آرایش با کرم پودر استفاده می شود. لازم به ذکر است برخی از این مدل پدهای اسفنجی قسمت زیری صافی دارند که از آن قسمت می توان برای آرایش با رژگونه و کانتورینگ صورت نیز استفاده نمود.

پد آرایشی تخم مرغی:

پد آرایشی سیلیکونی :

به این مدل پد آرایشی، پد ژلاتینی نیز گفته می شود. این محصول مناسب افرادی است که از هدر رفتن کرم پودرهای خود با استفاده از پدهای تخم مرغی ناراضی هستند. چرا که این محصول، مواد آرایشی را به خود جذب نمی نماید در نتیجه میزان مصرف لوازم آرایش شما کاسته خواهد شد. یکی دیگر از مزایای این پد سیلیکونی، شست و شوی راحت آن می باشد.

برای مشاهده کرم پودرهای موجود در فروشگاه خانوم جان، کافیست بر روی عبارت کرم پودر آرایشی کلیک نمایید.

این پدها با سطح صیقلی که دارند از ایجاد خطوط کرم های آرایشی روی صورت که بعضا به دلیل خرابی پدها و پرز پرز شدن آنها اتفاق می افتد نیز جلوگیری می کنند. به عنوان عیب اصلی این مدل می توان به انعطاف کم آنها اشاره کرد که ممکن است در پوشش دهی بعضی نقاط صورت مانند گوشه های چشم و پره های بینی با این پدها دچار مشکل شوید.

پد آرایشی سیلیکونی

پد آرایشی حوله ای :

این مدل پدها معمولا به صورت دایره ای یا مستطیلی تولید می شوند. از پدهای حوله ای یا پدهای تخت برای پنکیک می توان استفاده نمود. به طور کلی از این محصول برای استفاده از زیرسازهای آرایشی و پودر فیکس آرایشی در انتهای کار نیز استفاده می شود.

برای بررسی پودر فیکس های موجود در فروشگاه خانوم جان، کافیست بر روی عبارت تثبیت کننده های آرایشی کلیک نمایید.

پد آرایشی حوله ای

امیدواریم که مقاله آشنایی با انواع پدهای آرایشی برای شما مفید بوده و به کمک آن بتوانید بهترین آرایش را برای خود ایجاد نمایید.

در پایان لازم به ذکر است سعی نمایید که این محصولات را در یک محفظه مناسب و دور از هرگونه آلودگی نگهداری نمایید و پس از هر بار استفاده، آن را به خوبی بشویید.