0
سبد خرید شما خالیست!
میتواند برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید
روش های پرداخت

مشتریان محترم فروشگاه اینترنتی خانوم جان، می‌توانند در هنگام ثبت سفارش، از طریق درگاه اینترنتی اختصاصی بانک ملت، هزینه سفارش خود را به صورت آنلاین پرداخت نمایند. پرداخت موفق هزینه به منزله ثبت قطعی سفارش است و پس از آن پیامکی مبنی بر ثبت موفق سفارش، برای کاربر ارسال می‌شود و نیازی به اطلاع‌دادن پرداخت سفارش به مجموعه خانوم جان نبوده و سفارش به صورت خودکار وارد مراحل آماده‌سازی و ارسال می‏‌شود که در طی این مراحل نیز برای کاربران به صورت خودکار پیامک ارسال می گردد.
لازم به ذکر است که پرداخت اینترنتی از طریق درگاه اختصاصی بانک ملت فروشگاه اینترنتی خانوم جان موجب ایجاد امنیت در پرداخت و باعث ایجاد الویت و تسریع در پردازش سفارش کاربران می‌شود.

شما می‌توانید مبلغ سفارش خود را با استفاده از همه کارت‌های بانکی عضو شبکه شتاب پرداخت نمایید. هنگام پرداخت اینترنتی اطلاعات زیر از شما پرسیده می‌شود که پس از وارد نمودن آن‌ها و تایید پرداخت، از موفقیت عملیات پرداخت خود مطلع خواهید شد.
۱- شماره ۱۶ رقمی کارت
این شماره، بر روی کارت بانکی شما درج شده است.
۲- رمز خرید پویا یا رمز دوم
برای پرداخت اینترنتی لازم است قبلا رمز دوم یا رمز پویا کارت بانکی خود را فعال کرده باشید.
۳- کد CVV2
CVV2 یک کد ۳ یا ۴ رقمی است که پشت یا روی کارت‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌های بانکی درج می‌شود و به‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌عنوان یک کد امنیتی در پرداخت‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌های اینترنتی کاربرد دارد.
۴- تاریخ انقضا
تاریخ انقضا کارت‌ بانکی نیز بر روی کارت حک شده است.