ریمل پرطرفدار مثل در مسی بورژوا
بورژوا در سال 1863 برند در یکی از بلوارهای بزرگ در منطقۀ تئاتری پاریس شکل گرفت. محصولات آرایشی بورژوا اول بار توسط “جوزف آلبرت پانسین” بازیگر تئاتر، که اولین موسس این برند بود به بازار عرضه می شد . او در خانۀ شخصی خود برای بازیگران لوازم آرایشی و عطر درست می کرد. سال 1868 پانسین حق امتیاز محصولات خود را به الکساندر ناپلون بورژوا، معاون خود واگذار کرد. Bourjoisدر سال 1897 با عرضه عمومی نخستین تولید خود را به عنوان پودر برنج به بازار که برای نرم نمودن پوست استفاده می شد ، مورد استقبال بانوان قرار گرفت. از همان زمان بورژوا به عنوان یک مارک آرایشی بین المللی شناخته شد. اکنون برند بورژوا با 150 سال قدمت، یکی از برندهای مطرح لوازم آرایشی است که محصولات خود را با کیفیت بالا و قیمت مناسب در سراسر دنیا به فروش می رساند.
ریمل حجم دهنده بورژوا در مسی ،حاوی موم طبیعی که موثر در انعطاف پذیری مژهها می باشد. مژهها را خشک نکرده تا سنگینی و خستگی رو پلکتان احساس نکنید. استفاده از این ریمل مژه را به طرز جالبی تا 50%به پر پشت تر شدن مژه ها کمک کرده ،که همین امر باعث می شود چشم ها جذاب و درشت تر به نظر برسند. این محصول نمونهای از ریملهای پرطرفدار این برند مشهور است که تمامی خانمها حداقل یکبار از آن استفاده کردهاند. این ریمل ضخامت مژهها را بیشتر کرده همچنین غنی شده از مروارید های سیاه است که مژه ها مشکی تر دیده شده که کمک به گیرا تر کردن چشم ها می کند.
ویژگی های اصلی :
– حاوی موم طبیعی
– 50% موثردرپر پشت کردن مژه ها
– دارای برس انعطاف پذیر
– مانع از تجمع مواد ریمل بر روی مژه ها
– غنی شده از مروارید سیاه
برای چه افرادی مناسب است:
پیشنهاد مناسبی است ، برای خانوم هایی مژههای کمپشت و کوتاهی دارند.
چه تاثیری دارد:
پس از استفاده از این ریمل مژه هایی پر پشت و بسیار مشکی را تجربه خواهید کرد.