0
سبد خرید شما خالیست!
میتواند برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید

فواید آرایشی بهداشتی شیر و عسل

فواید آرایشی بهداشتی شیر و عسل

شیر و عسل معجون سحر آمیزی است که مزایای بسیاری برای سلامتی و زیبایی دارد. عسل دارای خواص آنتی ‌اکسیدان‌، ضد قارچ و ضد باکتری، ضد التهاب و تسکین‌ دهنده‌ می باشد. از سوی دیگر، شیر یک منبع قوی کلسیم، پروتئین، ویتامین ‌ها، مواد معدنی و اسید لاکتیک است.
استفاده از ترکیب شیر و عسل بر روی پوست، به شیوه های زیر آن را بهبود می بخشد:
1- پوست را درخشان می سازد
ترکیب شیر و عسل بر روی صورت باعث درخشان شدن پوست می شود تا بعد از یک روز خسته کننده تازه و پر طراوت به نظر برسید.
2- خاصیت ضد پیری دارد
استفاده منظم از ترکیب برابر شیر و عسل به صورت ماسک بر روی صورت، خاصیت ضد پیری دارد و از ظهور نشانه های پیری جلوگیری می نماید.
3- پوست را مرطوب و لطیف می کند
ماسک شیر و عسل باعث مرطوب شدن پوست می شود و از خشک شدن و پوسته پوسته شدن آن جلوگیری به عمل می آورد. این معجون همچنین دارای خاصیت آبرسانی است که در صورت استفاده درست و بجا از آن، حتی خشکی و ترک لب ها را درمان می کند.
4- باعث پاکسازی پوست می شود
شیر خام خود به تنهایی یک پاک کننده ی عالی است و در صورتی که چند قطره عسل نیز به آن اضافه گردد، خواص آن افزایش می یابد و پوست را به طور طبیعی پاک سازی می سازد.
5- پوست را سالم می کند
استفاده منظم از ترکیب شیر و عسل باعث می شود با بهبود بافت پوست، سلامت آن حفظ گردد.

لذا بهتر است خانم ها برای پاک کردن صورت و آرایش خود به جای استفاده مداوم و روزانه از صابون و شوینده های مختلف که باعث خشکی و جمع شدن پوست می شود.

از پاک کننده های مغذی برای پوست مثل پاک کننده شیر و عسل دوسه که علاوه بر خواص فوق خاصیت ویتامینه، آبرسانی، انعطاف پذیری و تسکین دهی برای پوست دارد، استفاده نمایند.